28 December 2010

Perfume apakah yang paling best?

One Drop? SALAH! CK? SALAH! Victoria Secreet? PONNN SALAH!

Jawapannya?

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

^

100_2559

Bau budak masyam ni! Konpem sedappp…haha..tak caya? Gi cium baby yang bau masyam2 tu…Mama rasa bau masyam lah terbaek sekali kan? hihiiii…

Tapi kalau bau masyam budak ini…oh nooooo..sebab masyam nya adalah betul2 masyammmm….

100_2557

Cubaan nak masuk dalam kabinet TV… nak duduk dengan novel-novel mama kat dalam tu..duduklahhhhhhhhhh.. Esok lusa mama beli kunci, ha…baru melopong!

5 comments:

cik fiza said...

bau baby mmg best..

Norhafiza said...

gambo atas : ya setujuuuuuu
gambo bwh : hahahahhaha....

Mama Zara said...

cik fiza..best kannn?

kakNo.... hahaha...baby kecik2, masyam nya best! baby dh besar, masyam nya tu betul2 masyam...hihihii

~ yus ~ said...

Comelnya Aniq Zaquan tidur...

Dia dengan Arif selang lahir selang beberapa hari je kan...

azila said...

heheh..kakak ni,masuk ouas2 dlm kabinet tv tu..esok2 dah xleh dah bila mama beli kunci:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...