13 February 2011

Buttercup bukan sekadar makanan

Tetapi juga merupakan nama kepada handmade handbag ini. Mama pun tak tau lah kenapa bagi nama Buttercup. Credit to Made by Rae. Tutorial dari sana.

Kalau ada yang perasan, ni bukan lah yang pertama. Tapi cubaan ke-4 dah kalau tak silap. Kali ni mama suka sangat2 sebab gabungan warna kain2 tu. Kain ni dah memang bercorak patchwork ye.

Handbag ni mama buat sebagai menggantikan bag yang Kak Ayu, Sweetlilcollections bagi tu. Asek berebut dengan kakak je. Kalau yang ni pon dia berkenan lagi, terpaksa la mama jaet khas untuk dia..

Kalau dah namanya perempuan…

100_3761

6 comments:

sayangsayangibu said...

kalau dah namanya anak pempuan
memang gitulah dik...

CiK JuE said...

pandai je auni ye...

mak n ayah kirim salam kat kak an sekeluarga...

wida said...

cantik:)

Ujang9897 said...

baik letak nama ujang jer..hahaha

yg ke 4 ek...hebat2

kakchik@ella said...

baru la kakchik tau ada beg berjenama buttercup. hihi ..

Aku Ibu Muda said...

bukan jenama, tapi nama design dia buttercup..hihii

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...