18 February 2011

Suka Makan Lolipop???

Ada rupa lolipop ke? Yang ni mama buat khas untuk Cik Jue a.k.a sepupu mama... konon2 sponsor la untuk hadiah contest Dia dan Lolipop (<---sila klikk)

pandangan depan

pandangan belakang

Auni pun dah pandai makan lolipop skang ni...kalau gi kedai runcit, tangan tu laju jek nak capai lolipop kat kaunter.... pesal la dorang gi letak depan-depan kat kaunter tu...huhuuuuu


5 comments:

CiK JuE said...

ok cantik ..nanti kita jumpa kat arae puchong...kak na datang ambil ok..kat ioi boleh tak?????

sephia said...

sukaaaaaa sgt lolipop :D

Mama Zara said...

Bila tu kak na? ada jugak nak plan ke ioi...nak carik tako tao...hihi

sephia...favourite masa dalam lecture hall...haha

wida said...

cantik..yg lolipop mamazara buat ni utk ape yer?purse ker

Mama Zara said...

wida...ini untuk keychain :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...