15 June 2011

Takut Air

Bakal dijadikan kepala blog :)

Berbalik kepada tajuk takutkan air, nampak nya setakat ni anak2 mama dan papa kedua-duanya macam takut2 je dengan air...air laut je lah, kalau air paip memang nan hado takut.... Lagi suka main ada lah!

Kakak berlari bak hilang arah bila dilepaskan di pantai... ada 'bokbong' katanya...hihii... Kamu tau apa itu 'bokbong'?

Sesi diplomasi diperlukan bagi mengelakkan kakak didukung sepanjang masa. Patah pinggang mama ni nak oiiii....
Adik...nak kata takut tu tak lah sangat...tapi mungkin lebih kepada jakun? Hahaha....

Geli agaknya bila kaki dia jejak pasir :)

Menangis dan terus menangis sampai lah nak balik...takut sungguh dia dengan laut.... :P

9 comments:

cucu umie said...

hehe..comelnyer adik tu..tpy awat tkot air kak..heh

Ardini Humaira said...

bestnye gi pantai :D

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

boleh geng ngan farisyah ....pantang dia pi tepi pantai takut sangat....

wida said...

Bokbong tu aper?
hehe..x phm lah bhs auni ni

Mama Zara said...

cucu umie..jarang jumpa air banyakkkk...hihi

Mama Zara said...

dni...sekali sekala mmg best kan :)

Mama Zara said...

kak Na...tu la..pelik...padahal mak nya orang 'pantai' kann...hehe

Mama Zara said...

wida...bokbong tu...orang2 kelantan je yg tau...hihi

Norhafiza said...

hahahaha...ye ye..kakNo tau apa itu bokbong dan menatang tu la yg sll digunakan utk takutkan anak2 hahaha...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...