05 September 2011

Selamat Hari Raya!

 Baju raya kakak dan adik di malam raya

 Tema purple...untuk jimat duit tak payah beli baju raya papa....hihii...Pakai je la baju melayu masa bersanding 3 tahun yang lepas :)

 Kakak dan adik yang ligat kemain.


Kakak dah rimas... Gaun mama buat ni loose...so senang2 je nak bukak...huhuu

Adik dah pakai seluar jeans sendiri! :)

6 comments:

Mama Kembar 3 said...

gambar kakak yg last tu cekci laaa hehehe

Liya said...

wani...sama la hubby akak pun pakai baju melayu purple masa kitorang kawin 4 tahun yg lalu....ehh belum 4 tahun la...nak masuk 4 tahun...tapikan...seluar dia dah ketat...baju je leh muat...hahahaha

Bieha said...

Lawa lak fabric IKEA tu jadik baju budak2... Gaun tu pun cantik...best kan dpt jahit sendiri... Akak pun lepas ni nak try buat banyak2 baju sendiri esp utk 3Fs...

sW33tdARLiNG said...

tahun ni, hubby saya pun pakai baju masa kawen

wida said...

comelnya aniq tu pakai baju cam kakaknya..jahit sendiri yer wani?

Mama Zara said...

wida...aah jaet sendiri

sweet....edisi berjimat kan...hehe

kak bie...jaet baju bebudak jimat banyakkkk...

kak liya...sebbaik moza ni maintain lg...ekeke

mama kembar....baju senang bukak...gitu lah jadinya

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...