04 October 2011

Adik nampak hantu ke?

*Tak lama lagi mama akan bukak kilang bedak...senang sikit nak bagi budak2 ni main kannn....

Dah lama mama tak update cerita baru budak-budak ni. Kakak dah berusia 2 tahun 9 bulan, adik pula setahun 2 bulan 4 hari...

Kakak...macam2 dah pandai... adik pulak dalam proses belajar. Tapi penakut memang tak hilang2 lagi.

2 malam lepas, sekitar jam 2-3 pagi...adik menangis melalak-lalak... sesekali jari halus dia menuding ke arah siling... sesekali matanya tajam merenung... Mama pun apa lagi, renung sama la kot2 ada nampak apa-apa. Tapi mungkin adik sorang je yang nampak kan.

Malam semalam pulak, waktu yang sama tiba-tiba badan adik panas...sangat panas...terus mama lap2 dengan tuala basah...bagi makan ubat demam. Pagi tadi dah kebah...macam tak ada apa-apa berlaku.












Nota kaki: Apakah ada kaitan kedua-duanya???

4 comments:

wida said...

budak2 ni kdg2 nmpak benda2 yg kita x nmpak..

waiz pon pernah tunjuk kat atas bumbung ms kat rumah org..dia ckp "eei akut"..kita dgr ni pon naik seram..hehe

Ayu@Sweetlilcraft said...

kita pun naik seram klu cam tu. Klu nangis pelik je, azan 7 kali. Lari lintang pukang "benda" tu..

-Sara- said...

hop cepat sembuh demamnya :)

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

mungkin dia ada nampak apa2 kot....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...