12 November 2010

Hadiah dari Ben Ashaari

Tak mo membebel panjang lebar walaupun banyak yang nak dibebelkan pagi ni, biasa lah kan, hal anak2, hal kerja. Tapi kita lupakan dulu semua tu. Layan 'hadiah' dari Ben Ashaari ni. Memang mama sangat2 terharu dan berterima kasih utk Inchik Ben kita. Sebab? Tengok je lah sendiri hadiah yang tak ternilai ni :)





Oh ya..mama masih belum mengundi lg, sbb lum abis jelajah lg blog kawan2. Insya Allah will do ASAP :)

2 comments:

~ yus ~ said...

Wah! Banyak tu peningkatannya ye.

Erkk...sekarang guna tajuk blog Ragam Keluarga Inchik Moza ye? Tapi dekat blog akak ada kuar dua2 pulak, yang ni dan blog Puteri Papa dan Mama, cuma tajuk entri yang di update sama je...kalau nak delete, delete yang mana ekk?

Mama Zara said...

kak..guna yg terbaru tu..ragam keluarga inchik moza, yg puteri papa n mama tu dh xde, gedik gi tukar url link..hihi..sbb rasa x adil letak nama kakak sorg, kang adik2 dh besar komplen mama ngan papa lebihkan kakak plak..ahaks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...