09 November 2010

Mama dapat MTEST :(

Eh..pesal apa plak icon sad tu???

Buat sekelian kalinya mama Auni ngan Aniq ni dapat amik ujian MTEST, tapi macam biasalah, dah tak mengharap lagi dah. Redho jer. Kalau dapat pun redho, x dapat pun redho (ayat nak sedapkan hati sendiri)

Kalau dapat, mungkin ini transformasi baru yg akan berlaku dalam fmly Auni. Kalau x dapat pulak, maybe ALLAH nak suruh mama susukan Aniq smpai umo Aniq cecah 2 tahun :)

Sebab tu apa2 pun keputusan nanti, mama redho :)

2 comments:

sayangsayangibu said...

semoga berjaya
Insya'Allah....

Papa Zara said...

amin...mudah2an ada rezeki mama

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...