27 December 2010

Bulan doblas=cuti sekolah=musim mengawan

Standard la kan? Sebab musim cuti sekolah je lah, sanak saudara serta sahabat handai boleh meluangkan masa untuk menghadiri kenduri kendara ni (walaupun yang kawen dan yang datang kenduri tu bukan cekgu cekgi). So, jom layan piccas kami kami dan kami kami ke kenduri kawan mama- Wan Farah Ayuni & Hamizi

Sebelum tu…iklan jap, camni lah gaya wanita yag dah punya 2 handbag bersolek. Dalam keta pon sempattt mak!

100_2484

Singgahsana kedua mempelaii…ponnnn harus ada enteprem gambar mama..ahaks!

100_2486

Kakak…janji ada habuan dia dah ok! Gula-gula tu kalo tak silap mama, bila masa dia dapat pon mama tak perasan

100_2498

Last sekali…baru tempek gambar pengantinnya..tahniah yang! Moga kekal ke anak cucu cicit dan seterusnya Smile

100_2529

3 comments:

sayangsayangibu said...

gambar last tu
errppp auni ke yg ambik gambar?
sobab dia tak ada di dalam gambar ;p

Pink Pearl Lady said...

sekarang musim cuti sekolah,memang kenduri banyak sampai tak sempat nak pergi....
tq coment entry ppl

Cik Jue said...

memang musin sekarang nie...tak tahan dalam kete pun jadi bersolek...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...