17 December 2010

COVER YOUR AURAT CAMPAIGN | SHOW YOUR SUPPORT!


Mama terima tag dari aleasara ni dengan hati yang terbuka. Syok nak buat ni :) Kempen ni dimulakan oleh thepotpetking. Congrats untuk usaha anda yang murni ni.

Bercakap soal aurat, mama pun bukanlah perfect sangat. Ye, memang kita bertudung. Tapi sejauh mana tudung tu penjamin aurat kita tertutup rapi kan kalau pakaian yang kita pakai tu ketat, jarang atau senteng.

Mama tak nafikan, kadang2 pun mama alpa dalam perkara2 macam ni. Suka ambil mudah soal berpakaian. Contohnya nak gi kedai depan. Sarung je baju lengan pendek. Kononnya kejap je. Tak de orang kat kedai. Atau, ala..sapa lah nak tengok aku.

Tapi kita lupa, bila di khalayak umum macam tu, macam2 boleh jadi kan. Jadi mari lah kita sama-sama memperbaiki diri :)

Untuk kempen ni, mama nak tag:

Kak Liya
Shaa
Eimma

Selamat berkempen!

5 comments:

Liya said...

huhuhu mekasih wani... nanti akak buat kempen ni...

azrinrahim said...

incya-ALlah, bersama-samala berusaha menjaga aurat .. aurat tu kira penting juga untuk hari akhirat kelak.. incya-Allah ..

||aLeaSaRa|| said...

trma kasih mama zara.rindu tu sggh sini.Bz sktlah mgu ni,tp blog tak blh tgglkan he3.

asyfiqaz said...

thanks for supporting!
semoga usaha kecil kita ni diberkati Allah =)

Shaa said...

Dah wat :)
thanks wani...

http://mysweetyummy.blogspot.com/2010/12/cover-your-aurat-campaign-show-your.html

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...