10 December 2010

Mama Kahwin Lagi...

Huhuu..sedih bila papa dah tak sayang mama. Papa ambil anak-anak duduk dengan papa. Papa relakan mama kahwin lain. Dah la dengan Jantan Tua Keparat. Pastu ala-ala Jaafar Onn plak tu..huhuu...

Sumpah mama tak rela tido sekatil ngan laki baru mama tu. Mama rela tido kat ruang tamu hari-hari. Sakit belakang pon tak peduli. Janji mama tak mo tido ngan laki tua tu!!!

Eh, pasal apa plak papa ngan anak-anak ada tido kat bilik sebelah? Kata mama dah kawen lain kan? Cubit pipi kiri kanan..tak rasa sakit pun?

SAH!!! Haku mimpi bengongggggggggggg...


sumber: Google

4 comments:

Syafiq Rosli said...

aish..ingt btol2 tad..hehe

Mama Zara said...

kalo papa yg kawen lagi, ada logiknya jugak...ini mama..hehe...poyo giler mimpi!

Cik Jue said...

sengal punye mimpi...
farisyah ok je..ckp memang banyak cuma pelat...tapi banyak pulak doktor tue cakap mcm tulah..macam nielah..tu yang buat kaka na n hubby cuak pluss susah hati sangat..

Norhafiza said...

kui kui kui...hihihihi..sabo je lee..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...