02 March 2011

Mama...kakak nak yuwet...



"Mama...kakak nak li........ nak yuwettttttttttt..."

Makin besar makin pandai makin bijak. Balik rumah mintak duit nak beli gula-gula kat jiran sebelah rumah. Seawal usia 2 tahun 2 bulan ni, kakak dah pandai nak membeli. Dan dia tau yang nak beli, kena guna duit. Anak-anak u ols mula membeli pada usia berapa ye?


Muka budak comot makan gula-gula...

4 comments:

Cik JuE said...

pandai auni....

~ yus ~ said...

Aqil dulu, masuk darjah 1 baru kenal duit, itu pun dah pertengahan tahun, sbb biasa bawa bekal. Bila kawan2 semua ada duit, baru dia nak bawa duit jugak. Masa tu mmg belum pandai membeli sendiri lagi.

Tapi adik2nya, lebih awal pandainya sbb belajar dari abangnya Aqil..hehe

Mama Zara said...

kak yus...auni ni byk sangat pergaulan dari kecik lagi. tu lah cepat kenal duit kot :)

wida said...

budak2 skrg mmg advance yer.
zaman sy dulu..masuk sek baru pegang duit..huhu.
pandai lah auni ni

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...