05 April 2011

Kau Memang Binatang

Mama terbayang-bayangkan murid Tahun 1, anak yatim yang kena belasah dengan warden asrama tu. Selama 2 jam!!!

Cuba letakkan diri u ols kat tempat anak kecil tu. Macamana rasanya kena belasah? Di saat kita meraung-raung, tiada yang nak hulurkan bantuan... Kau ikat lagi tangan anak itu masa kau belasah? Manusia jenis apa kau ni???

Ohh....mama silap...kau bukan lagi manusia...tapi kau binatang! Binatang bertopengkan manusia!!!

Awas semua....berhati-hati lah dengan guru-guru anak-anak anda. Lately ni mama perasan, kebanyakan kes macam ni berlaku di sekolah agama. Kononnya lebih banyak syaitan dan iblis di sana... Nauzubillah


P/s: Maaf sebab tak pilih pemenang lagi. Mama ada tugasan yang perlu diselesaikan.

5 comments:

wida said...

betul tu..kesian sgt. apa lah daya kudrat budak kecik nak lawan org dewasa.
tp syukur..arwah pasti ke syurga.

Mama Zara said...

tu lah wida..arwah tu baligh pon belum lagi. perbuatan mencuri tu tak patut dihukum sebegitu rupa. itu bukan cara nak mengajar. kesal betul dengan tindakan binatang itu...

fae said...

agak hairan, tiadakah cikgu lain di situ.. takkan takde sapa2 yg lebih dewasa yg dengar teriakan budak tu.. tua setaun je dari farah..can't imagine the way he cried for help..

Mama Zara said...

tu la..sedihnyaaaaaa bila membayangkan situasi arwah :(

musykil juga...tak de orang lain ke kat situ... actually arwah meninggal sbb ada pendarahan dalam kepala.

cikgu tu naik hantu bila arwah dapat melepaskan ikatan dan cuba lari. digoncang2nya tubuh arwah sampai terhantuk kat dinding.

wallahualam :(

Norhafiza said...

kakNo terharu dan sebak bila bc berita tu wani..sakit mental agaknya cikgu tu..harap dia dapat hukuman yg setimpal..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...