24 May 2011

[MISTERI] Macam mana saya boleh naik tingkat atas?

"Mama...mama...cuba tengok gambar ni....ajaib tak?" Papa hulur kamera... hurm.... untuk bayi berumur 10 bulan yang tak pandai merangkak lagi, memang lah ajaib ye tak.... Tapiiii, sah-sah la papa dia yang angkat letak tingkat dua tu....alahaiii.... Berminat sungguh anak mama dengan rak putih ni ye. Nanti lah, dah pindah rumah nanti rak ni mama sorok dalam bilik jahit :)

Dari mula mama beli rak putih ni lagi, adik memang suka lepak kat 'tingkat 1'. Sebab tu mama memang tak letak buku.



Kat tingkat 2 pon mama kosongkan sebab risau kalau-kalau adik masuk walker dan tolong 'kemas' kan buku-buku mama kan....


Tapi, sapa sangka...tingkat 2 pon bleh jadik port lepak...papa punya kerja lah ni :)


"Errr....mama macam mana adik nak turun niiiiii.....huhuhuuuuuu "

7 comments:

wida said...

Haa..naik sangat, dah x leh turun. comel lah aniq ni

diana said...

wah..
heronya dia..:p

Norhafiza said...

hahaha..kesian bb takleh turun..

Nora said...

meh aunty tolong meh :)

Fauzie Jasmani said...

Comel anak mama nih..baik2, nanti dia blaja panjat tinggi lg dr tuh..

Sofya said...

siap la tak lama lagi..
ada yg rajin nak tolong kemaskan buku mama tu... don't worry.. he3

CikTomyam said...

wihuu~~sgt cumil...^_^

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...