31 July 2011

Kasut Puasa

Kakak dah eksaited dengan kasut raya yang mama belikan. Dan nampak gayanya kasut itu akan menjadi kasut puasa, bukannya kasut raya!

Kakak hampir meminggirkan croc coklat usang miliknya sebelum ni, hanya gara-gara sepasang kasut puasa!

5 comments:

wida said...

amboi..sukanya.dapat 2 pasang sekaligus.

||aLeaSaRa|| said...

hye sis slm 1 ramadhan.budak2 mmg excited kan dpt kasut baru.semalam gi shopping konon beli kasut anak2 je,heh 'eh mamanya pun tmpg beli.alasan logik :utk gi office jer he3...

Mama Zara said...

wida..sepasang je, lagi sepasang tu adik dia punya...hihi

Mama Zara said...

aleasara...salam ramadhan... kasut mama nya tak beli lg..huhu...tunggu lh dekat2 nk raya nanti if ada rezeki lebih...boleh la merasa kasut baru, kalau tak...pakai je lah mana ada :(

bg peluang kt anak2 beraya sakan...hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

yeyeye dapat kasut baru...comel....kak farisyah tak beli kasut...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...