12 August 2011

Dia berdiri

Umur adik hari ni dah setahun 2 minggu. Tapi nak melangkah tak berani lg. Baru setapak. Tu pun minggu lepas. Semalam, berdiri dan setapak lg melangkah Lepas tu dah duduk.

Adik ingat ye pesan mama, kalau raya ni tak leh jalan lagi mama x mau belikan jeans...hehe

*macam la adik faham, ye tak

6 comments:

~ yus ~ said...

hahahah...wani2 macam dia faham je...:)

Arif dah dapat jeans dah..:)

Mama Zara said...

Jeans raya adik dah belikan pun kak yus...hehe..tp tu lah, rasa mcm tamo pakaikan selagi dia tak leh jalan...hihi

-Sara- said...

xlama nnt leh jalan la tu :)

risya_expressions said...

hahha...

adik igt ni pesan aunty

x leh diri raya x dpt duit raya

aci tak gitu..hahhaha

Norhafiza said...

alooo comey nye..aniq ni anak mama la,,ade muka wani setempek kat situ hihi...

bagus2, lepas kene lari laju2 bia mama kejo ye hahaha./

wida said...

aniq..cepat jalan.hehe

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...