02 November 2011

Bersedia untuk perpisahan sementara :(

Dear my daugher and son, and also my darling!

Mama tahu....papa dah mula gelisah kan? Tak dapat membayangkan bagaimana kehidupan nanti setelah berjauhan berbulan-bulan lamanya dari anak-anak. Jarak yang jauh membataskan pertemuan setiap hujung minggu. Mungkin terpaksa dihadkan setiap 2 minggu, atau sebulan sekali!

Tapi mama tahu papa rasa lega, sebab mertuanya sudi menjaga anak-anak kesayangannya di sana nanti. Mama tahu, papa tak begitu harapkan mama seandainya mama berseorangan menjaga 2 beradik itu. Sebab papa tahu, mama tak sehebat papa dalam menjaga anak-anak...hehe

Kita usaha supaya cepat-cepat dapat kembali berempat ye!

7 comments:

wida said...

bakpe pulok ni wani?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

nampakanya kena duduk jauh dululah ye...takpe nanti mesti ok balik...kembali ber4..nasib baik umi nak jaga budak2 tue..kak an duduk kelate ngan umi ke...

Aku Ibu Muda said...

kak na...aah, ayah bg kebenaran umi ikut kak an dulu..ayah kata nati dia buleh blk 2 minggu sekali

MamaEma said...

si suami tak pindah sekali ke?..laa..sian kat anak2..tp camana..itulah rezeki kita kan/

Adzrien Shoppe said...

olorrr... sedih le pulok

No Lan said...

insyALLAH wani..kakNo doakan yang terbaik untuk wani...amiiiiin

akuzle ayu said...

k ayu dlu pon menghadapi mcm neh. setahun tuh. masa tuh imran baru lahir. cik abe k ayu dpt blk sebulan skali ajer sbb br dpt kje n faktor kos.mmg perit n x nak ulangi lagi. x per, yg penting slalu berhubung. sms/call/fb etc... gunalah semer kemudahan yg ader now. akak doakan u all cepat d bwh 1 bumbung kembali..amin3!!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...