01 December 2010

Apakah salahku....

Apa salah mama bila kakak langsung tak nak salam cium tangan mama?

Perhatian yang macamana lagi kakak nak dari mama?


7 comments:

Cik Jue said...

alamak ni kes serius ni..cuba try duduk berdua ngan dia...kalau terpaksa ambil cuti semata2 nak bersama2 ngan dia....tinggal adik kat nurse tapi kakak bawak pi jalan bersama2...mungkin dia teras kena tinggal ari ahad ari tu kot..farisyah pun pernah buat kak na mcam gini sebab kak na asyik lambat dan masa dia banyak ngan yah dia...

Norhafiza said...

isk..mmg serius cam cik jue kate ni..wani dh xleh pandang ringan dah..kena duk bincang wani, hb n anak..cari mana yg xkena..insyALLAH ada jalan penyelesaiannya tu..

Inchik Moza said...
This comment has been removed by the author.
Mama Zara said...

kak na: memang dh bawak dia berjalan isnin kelmarin, tinggal aniq kt taska. tp mungkin silap tu sbb umi ada sama, so dia manja ngan wan plak, mama ni dia buat dek je.. :(

kak no: yup..wani kena pk kan sesuatu ni sebelum jd makin parah, takut dia lupa dia ada ibu ..huhuu :(

Solihin Zubir said...

hghhmmm.. mudah-mudahan semuanya akan baik2 aja...

Mama Zara said...

solihin...terima kasih untuk doa anda :)

wida said...

Sabar ye..mgkin dia ada sbb knpa buat begitu kot

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...