13 December 2010

Duit Nuffnang Menyusut???

Ada sapa2 lagi yang terkena tak?

Semua Buffered Earning ngan Metered Earning hilang...huwaaaaaaaaa

Harap2 sementara je lah kan. Ingat nak print screen tadi. Tapi malu plak nak tunjuk kat korang2 sumer, earning tak seberapa pun nak kecoh kan..huhuuu

6 comments:

man yusoef said...

owh sama la..be tiba2 hilang..terkejut gak...mybe ada prob dgn nuff kot..huhu

Mama Zara said...

harap2 tak kekal lah kan...

Ujang9897 said...

mcm ramai jer kene mcm nie..kwn2 blog lain pun ada yg kene

Mama Zara said...

haah ujang, mama perasan ramai yang kena :(

Liya said...

akak pun nak cek Nuffnang td...dapat ni...

"The earnings page is down for maintenance. We apologize for the inconvenience."

Cik Su said...

ye ke ni menyusut++ biar betul

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...