06 December 2010

Handmade Wallet lagi dan lagi..kali ni untuk mama!

Oke. mama akui, memang mama tengah giler skang ni..hihii..giler menjahit Handmade Wallet. Kira ni yang keenam dah kot. Design sumer lain2 taw. Gigih tu menyengkangkan mata ini sampai jam 1230 mlm td, ke dah pukul 1 pagi...lupa plak...sbb lepas dh siap tu tak terus tidur, tapi dok belek2 lagi sampai lah puas hati...haha..giler betul.

Tapi stillll tak siap lagi! Elok2 je tengah topstitch, benang plak putus ye..so, mama benti je kat situ..mlm ni nak kena tetas dan jahit semula... :)

1 compartment untuk wang ringgit, ribu riban pon leh muat-janji bukan sume syiling lah ye..hihii... 3 compartments untuk name cards, 2 compartments bebas (1 belakang zip, 1 lagi belakang compartments kad-mama guna letak henpon) & 1 poket berzip. Banyak kan?




Siap ada label handmade lagi...hihi..closure dia mama guna magnetic snap.

Kalau yang kain cotton macam ni, baru mama konpiden nak amik tempahan..tu pon kalau ada yang berkenan lah..hihiii..

6 comments:

wida said...

Bestnya pndai jahit sendiri..

tomatokering :) said...

wahh~ sweet nye.. besh nye taw menjahit ;)

Lelaki Ini said...

chanteq!

Cik Jue said...

adenye..nanti buat banyak2 n publishkan..

Sunah Mohammad said...

salam mama~ kiranya ni wallet keenam ye? hehe..

Mama Zara said...

Sunah...hihii..entah la..mama pon x kira lagi..ahaks!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...