04 December 2010

Handmade Wallet lagi..kali ni For Men

Semalam mama bersengkang mata menyiapkan ujikaji seterusnya, wallet kedua untuk papa..kali ni guna material vinyl..ala2 leather, perit beb! Sebab mama tak gunakan tapak kulit..huhu..jenuh nak tarik masa jahit tu, sangat berat! dan hasil jahitannya tak lah memuaskan cuma, mama suka patter ni :)

Mama gunakan lining natural unbleached cotton, cantik sangat kain ni! Sesuai nak buat lining untuk beg..

Abaikan wang ringgit tu ye, bukan nak menunjuk ada duit..haha..cuma nak tunjukkan compartment untuk duit..tenggelam tau RM 50 dalam tu :) Sesuai la untuk papa, dia kalau nak beli wallet, mesti test, tenggelam ke tak..hihii

Ni lah material vinyl tu :)

3 comments:

Shaofie said...

waaa!!! mahu mahu. wallet saye pun dah hampir bocor dah! hahaha

Cik Jue said...

pandai kak ann teruskan usaha..cayokkkk

adsadasd said...

salam sis nak tanya, mana nk beli vinyl mcm sis ni ye? thnx

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...