04 December 2010

Kalau Dah Namanya Perempuan... Korang macamni jugak ke?

Mak borek, anak rintik kan? Eh ada ke pepatah macam tu? Biasanya bapak borek anak rintik je kan..hihii..lantaklah...kita cipta pepatah baru. Ni baru dalam keta, tak campur lagi ngan kasut atau sandal lam lemari kasut kt umah....

Kecik2 lagi dah pandai, demand mengalahkan mama...belajar dari sapa ni? haha..mesti lah dari mama kan kakak :)

5 comments:

husniah zaimah said...

hahahah... ke mana xtumpAH nye kuah kalau x ke nasik

ni baru pepatah yg sesuai...

Shaofie said...

alololo.. comelnye mamaa...

Cik Jue said...

sama je..farisyah punye kasut mengalahkan kat kak na pestu boleh pulak beli kasut n selipar pilih sendiri..betul tajuk tu!!!

kalau dah namanya perempuan...

FareedSairi said...

haha.kecik2 dulu dapat kasut bata je sy :)

kak, jemput bg pandangan untuk BlogLarian :)

Afiefah Safieni said...

yg pink tu kasut harimau aumm..
haah lepas ni kaki dah sama size bolehla tukar2 kasut..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...