15 December 2010

Mood Down: Syaitan…Sila pergi jauh :(

Sehari dua ni, memang xde mood. Nak menjahit pun baik tak payah. Sebab? Bila xde mood, jahit apa pon x menjadi. Sampaikan jarum pon patah. Jarum tu pon tau tuan dia tengah xde mood. Jangan mesin meragam sudah la.

Aniq Zaquan demam. Sebelum ni demam kejap2 je. Kira ni demam dia yg pertama, agak teruk. Asek merengek. Pastu nak berpangku je. Letih. Tapi papa kata jangan mengeluh. Kalau niat jaga anak tu kerana Allah, mesti semua jadi mudah.

Oh, sabarnya papa. Insaf kejap Sad smile

Tapi betullah. Bila kita penat sangat. Macam2 rasukan datang kat minda. Syaitan suka tengok kita give-up. Nauzubillah. Tak dapat mama bayangkan apa yg akan jadi pada anak-anak kalau syaitan tu menguasai diri.

Sebab tu lah agaknya ada kes ibu bunuh anak sendiri. Sebab tekanan. Dan juga rasukan syaitan. Sampai dah tak boleh fikir baik buruk.

 

“Ya Allah, jauhkan daku dari perkara2 sedemikian.”

 

Amin.

1 comment:

Norhafiza said...

ya betul tu wani..Abang pun cakap camtu..kata Abang lg.."cuba mama tengok pengorbanan seorang ibu dalam menjaga anak2 OKU" huhuhu..sayu sebentar..

Jadi kita xleh mengeluh..cepat beristigfar ya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...