27 January 2011

Akhirnya, diarrhoea itu pergi jua


Walaupun seminggu lebih kena cirit birit, masa pergi jumpa Doktor Pakar tu...kakak Auni maintain cergas dan ligat... nak-nak lagi bila banyakkkk sangat port untuk main kat klinik tu... So, wajib lah dia cuba semua permainan yang ada. Termasuk yang di atas ni.

Alhamdulillah, semalam dah sembuh... 'stool' pun dah berubah normal. Yang tak normal nya sekarang, Auni kurang minum susu...huhu

Tapi bila mama fikir2 balik, jimat sikit duit....haha...kejam! Tak pe lah, sekurang-kurangnya dia lagi berselera makan. Nasik semangkuk pon boleh habis, siap nak tambah lagi....

2 comments:

Ujang9897 said...

mcm best jer rumah2 tue..nk join main leh..hehe

Cik Jue said...

takpe kalau dia dah kurang minum susu tapi makanan lain dia beselera..
canatik umah dia..nanti ajak kak farisyah main ye...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...