11 January 2011

Award: The Best Follower

Thanks kak yus, pes taim ni dapat award..hihi... So, dh dapat award ni kena la buat ucapan sket kan. Err..er...apa ye? hurm..ucapannya ialah..

terima kasih tak terhingga buat pemberi award..hihi..tu je :)

Err...kena jawab soalan pulak ye?

Berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman anda untuk dijadikan pasangan.

1- Beriman
2- Tak merokok
3- Rajin buat kerja rumah
4- Penyayang

Ok pas. Semua tu ciri-ciri yang ada kat papa...hehe

Berikan 1 tips ringkas untuk kekalkan hubungan dengan pasangan anda.

Hurm...ada tips ke...? Hehe...rasanya, tolak ansur je la kot. Kalau sorang tengah marah, sorang lagi diam. Tak pon lari dari rumah buat sementara waktu....haha.....(Lari gi pasar! Therapy kat sana sambil2 tengok sayur..ikan....hihiii)

Pernah jumpa doa pendekat jodoh & putus cinta?

Tak pernah.

Bagi award ni pada 10 blog pilihan.

Erk...banyaknya! hurm...sapa mama nak tag ye?

Kak Liya, Kak Eja, Syida, Kak Ijan, tiefazatie, Ujang9897, Rubi, hurm...lagi tiga ni...

Mama Kembar 3, ema & KakNo Labuan.

Ok cukup :)

7 comments:

tiefazatie said...

tq sis..=)

Mama Kembar 3 said...

Thanks dear for this award, muahhh! hehehe..

btw, mama pernah buat dah award nih, leh tgk sini http://mamakembar3.blogspot.com/2011/01/best-follower.html

Mama Zara said...

laa...ye ke..hihii...sampai tak pasan dh buat :)

MamaEma said...

tq...
nanti ema buat yer..
memang kena jawab soklan tue erkh...

Norhafiza said...

alooos..tima kasih la wani ya bg kakNo award nih,.k nanti kakNo wat n3 nih ya..tengkiu3x..

~ yus ~ said...

tq sudi terima award ni..:)

Liya said...

alamak...baru tahu nama kak liya pun ada... hehehe jap nak gi buat... heheh Thanks wani....

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...