29 January 2011

Demi Zaquan...

Oh...ini bukan Zaquan Adha, Ayu Raudhah yang punya... tapi ini Aniq Zaquan, mama dan papa yang punya...hihi...

Asek-asek cerita pasal mama menjahit...citer makan-makan ngan citer kakak Auni je kan... Mana citer pasal Zaquan ni mama?

Ok, ada...bukan tak ada.. Ni yang mama nak Zaquan tahu bila dah besar ni. Mama sentiasa nak yang terbaik untuk Zaquan (atau dikenali juga dengan panggilan AQUA oleh kakak Auni....hihiii)

Baru-baru ni mama invest untuk beli 1 lagi manual BP-Avent untuk tingkatkan production dan jimatkan masa mama di opis. Almaklumlah sekarang ni musim bizi, sampai lah bulan 4 nanti. So, mama takut mama tak dapat bekalkan susu yang cukup untuk adik.

Ini lah dia rupa breast pump AVENT ISIS manual tu. Yang kiri tu yang baru beli, 2nd hand jugak- tapi masih baru sebab owner nya beli dan test je, then tak sesuai kot. Dapatlah mama beli dgn harga RM 120 je..murah kan? Harga asal RM 200++. Owner ni sangat baik hati, siap bagi breast pad, spare parts valve, diafragm... Boleh gantikan pada yang lama tu..

Opss..jangan salah sangka tau, memang yang kiri tu yang terbaru...warna kekuningan tu bukan sebab banyak kali steril or dah lama...tapi BP yang baru ni - honey tinted.

Hopefully lepas ni mama lagi gigih nak kumpul stok untuk saat2 mama bizi, dan terpaksa tinggalkan Aniq malam-malam dengan papa masa event nanti.

5 comments:

Anonymous said...

salam..

semua ibu mahukan yang terbaik untuk anaknya..

** tq singgah blog saya..

sarah-najwan said...

good luck mamazara..
selamat BF bby..

susu ibu yg terbaeekkkkk!!!!!

wida said...

Selamat ber-bf.untungnya anak2 mamazara..
moga2 m'besar dgn sihat & kuat!

Mama Zara said...

yeahh....hidup breastfeeding! heheee

Liza @ Adzriel AB said...

beri bf selagi boleh.

http://arifikhwan.blogspot.com/2011/01/minuman-kegemaran-rasulullah.html

kawan saya selalu jual produk avent ni..bolehlah jenguk kedai dia..
http://mylittleadaman.blogspot.com/

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...