13 January 2011

Jahit-jahit lagi...Pensel Box

Yang ni projek baik punya tengah malam semalam...hihi.... Akhirnya berjaya jugak buat sendiri, tanpa rujuk mana2 tutorial. Hanya buat eksperimen atas kain kecik je dulu...

Nanti bila kakak dah sekolah, boleh la mama jahit kan sendiri untuk kakak...tak payah nak beli2 lagi kan? Hermmm...lambatnya nak tunggu kakak sekolah!

4 comments:

Princess Nur said...

rajinnya awakk..nanti blh wat giveaway kt saya ek :)

Cik Jue said...

kak an comel..kalau kak na nak tempah satu boleh tak....(tengahari boleh komen sebab dapat baca tulisan putih tue waktu lain di blok sengal betul opis nie...)

anak abang ha perempuan

Cik Jue said...

untuk kak na...nak besar mcm dalam gambar tau..warna pink jugak..berapa hinggit...

Mama Zara said...

hurm...nanti k'an bg contoh2 kain pink yg ada + harga ye. FOC: pensil box utk farisyah :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...