30 June 2011

Keputusan Malaysia vs Taiwan

KUALA LUMPUR: Skuad bola sepak Malaysia menundukkan Taiwan 2-1 pada perlawanan pertama pusingan kelayakan Piala Dunia 2014 di Stadium Nasional Bukit Jalil, malam tadi.

Gol pertama diperoleh Safiq Rahim pada minit ke-28.Masuk separuh kedua, pemain negara meningkatkan bahagian serang dan berjaya memperoleh gol kedua menerusi Mohd Aidil Zafuan Abd Razak pada minit ke-54.Namun Taiwan memperoleh gol tunggalnya melalui pemain gantian Cheng Po Liang pada minit ke-76.

Credit to My Adha.

Nota mama: Terpaksa belajar suka kan bola sepak sejak kahwin ni. Kalau tak, mesti rasa tertekan setiap kali ada siaran langsung perlawanan kat tv. Nasib baik semalam mama sibukkan diri dengan menjahit, so tak de lah kena menghadap tv kan :)

6 comments:

Isteri Encek Bard said...

tahniah buat pasukan kita

diana said...

seronok tengok bola tambah2 dengan orang yang jugak minat bola/..

MamaEma said...

tengok bila orang kat luar menjerti 'GOL' saja

Mama Zara said...

IEB...malaysia makin kuat...hehe

Mama Zara said...

diana, kesian suami yg dapat bini tak minat...kih kih kih

layan sorang2 je lah dia...

Mama Zara said...

mama ema...ahaha...sama lah kita

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...